Tuesday, November 17, 2009

Perkara yang membuatkan aku teringat sesuatu...

bile aku lalu tempat ni. terpandang ker.. tersentuh ke n ape2 lagi yang ter.. pasti aku akan teringat sesuatu.. kdg2 wat aku tersenyum sorg2.. kadang2 sedih seseorg.. eala xkn nk ajak org sekali kan??huhu....

antara perkaranyer...
  1. coklat cadbury black forest
  2. gajah
  3. itik
  4. Mc Donald
  5. Hot Wheels
  6. Arsenal
  7. Rama2
  8. Doraemon
  9. Burger kat puncak
  10. Kandang kat puncak
  11. Facebook
  12. Friendster
  13. Kerusi mkn kat umah aku.. :p
  14. Tempat dia slalu duduk
  15. TF..pasaraya tmpt aku lah
  16. SUMOLAH.. masih simpan tiket dia.. tp dah xder cetakan..kosong jer
  17. Pisau
  18. 8 June
  19. 29 Ramadhan
  20. CC kat kandang..ni tmpt penting..yang akan dikenang smpai bile2..
  21. tgk org bertunang.. hehe...
  22. frame gmbr ikea..
  23. dan......... hehe.. ntah lah..
byk lagi sebenarnyer.... bile aku igt kan.. pergh.. sedih gak hati sebenarnyer.. tp tuh lah kenyataan..

harap dia pon sama cm aku.. maybe..

pape pon.. mekasih.. :-)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails