Tuesday, November 17, 2009

Bermulanya CABARAN..

Semalam..Isnin 16/11/2009 aku memulakan hidup sebagai seorang student yang sedang menjalani latihan praktikal.. ee.. adoi...dah la terlewat 5 minit.. dah kena membebel. nasib baru lagi.. hehe... pg2 dtg dah kena wat "shelf reading".. apo bondo tu.. haaa.. cari sendiri.. aku wat memain jer.. ala baru nk kenal2 ng rak.. sebab pasni ari2 start pukul8 smpai 8.30 aku kena wat benda tu ng bebudak lain.. best gak wat benda tu.. huhu.. td baru diajar ng lebih detail..smlm just sessi perkenalan..letih gak semalam.. tugasan pertama aku n tha gang, index paper lama.. perghh nk termuntah aku tgk paper.. dah sama tinggi ng yaya... HHEHEE...
lupa nk ckp..aku pratikal kat perpustakaan al-bukhari kat uitm jengka.. nasib student tgh cuti sem.. so agak santai je la kan. xde la hiruk lagi pikuk keadaan nyer.. hehe...

arini lak SELASA 17/11/2009... benda sama gak aku wat..index paper..smpai la ari jumaat ni.. mgu depan baru best..baru g kat tempat2 yang sepatutnyer..

aku nk balik lewat..tp staf balik awl..cmne tu??

bye...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails