Wednesday, April 01, 2009

Jangan Tiru mcm SAYA!!

lagi 2 minggu nk final exam.. hidup masih tunggang langgang ng asgmnt.. hurmm.. ape ntah nk jadi ng aku.. bile dipiki2 byk masa lapang.. tp ntah la.. suka wat last minute.. pelik tol.. bile ntah nk berubah..
aku rindukan seseorg gak sekarang ni.. lama da xmesej dia.. lagipun.. salah aku.. wat perangai.. ntah la.. papepun.. aku rindu nk kacau dia.. hahaha... tp aritu.. agak terlebih.. so dpt la balasan nyer.. aku trima la.. salah aku.. tp sebelum korang piki bukan2.. budak tu xder pape ng aku.. just kawan.. xlebih dari tu.. peneman aku sekarang.. Mr. Fogy.. bosan2 main perut dia yang bulat tu.. last2 aku yang tertido.. hahaha... poyonyer..
jup lagi nk wat esemen.. byk sgt........ jup aku senarai kan..

  1. IMS554 Marketing Group (presentation)
  2. IML603 Library Planning (report and multimedi guna director)
  3. BFR501 France (wat dialog kena berlakon)
  4. IMS553 Multimedia (group kena wat sal PTAR1 skali ng report)
  5. IML601 Publications (article review)
  6. IML604 RESEARCH......asignment maut utk sem ni.. hahaha.... payah woooooooo.....
nk tau?? semua subjek da esemen.. bapak la... adoi...
satu lagi fakta... NAK KENA ANTA MINGGU DEPAN... hah!!!!!!
DA LAGI.. MINGGU NI DA TEST!!
MINGGU DEPAN PUN!! ~~~~~~~~ HURMM
AKU XSUKA KEADAAN NI!!!!! arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...

6 comments:

PrinCeSs NuR said...

Allah uji hambanya selaras dgn kemampuan ssorang itu. so, insyaAllah u can do it! caiyok2! (=

salam ziarah with ukhwah,
NNM,
uk.

Khairulnizam said...

mekasih

mademoiselle azieshakespeare said...

aku tak tiru kamu..
tapi aku pun ada penyakit macam itu,
uhuhu
:p

Khairulnizam said...

haha..kritikal penyakit ni

♥ ana_bp86 ♥ said...

singgah jap

LoStGuErReRos... said...

aku sokong, daripada kita sewa baik kite beli je rumah tu...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails