Thursday, April 09, 2009

this is the very important thing.... =p

aku dpt menyiapkan semua asgmnt yang aku senaraikan aritu.. tinggal satu lagi.. RESEARCH.. huhu... tu RAJA asgmnt.. haha.. susah sebab malas.. senang klo rajin.. so aku tergolong dlm malas..tp aku ni rajin tau.. :p

Minggu yang agak penat telah pun lepas ng jayanyer.. chewahh.. tp da satu lagi ar esemen xsiap.. hurmm RESEARCH.. nape la da subjek tu.. hehe... aku harap esemen tu pun ng jayanyer siap.. xlama lagi..

minggu lepas ada manis dan pahitnyer.. manis... waaa... multimedia aku.. individu.. dpt 10/10. huhu... tp xtau la klo lecturer salah tgk kan.. sebab budak2 lain hebat gak multimedia diaorg... aku simple jer.. maklumlah.. aku xreti sgt..

tp utk group. agak keciwa.. cmne leh xmasuk ranking.. xpaham tol aku.. hehe.. korporat per.. :p

wlupun multimedia aku leh buat.. n director pon aku pandai guna.. pahitnyer.. pada hari khamis.. dah la xsiap.. pastu da error lak tu.. adoi.. mesti budak2 ni angin ng aku.. MAAF.. tu ar. wat keje last minute lagi.. kan da kena.. subjek LIBRARY PLANNING.. gugup giler aku.. semua terketar2.. ELZO yang laju bercakap pon cm xreti da bercakap.. haha... tau korg takut.. mane tak nyer.. cm nk g temuduga kerja da.. HUHU....

nanti da masa aku upload interface director aku wat.. klu aku ambik upah wat multimedia minggu2 sudah.. mau dpt hanset sebijk aku.. haha.. tp xsampi hati la.. aku pon blaja lagi.. bukan professional.. aku tolong sekadar yang termampu jer.. tu pun aku tgk buku.. explore sendiri.. satu sem aku pnjam buku director.. haha... xpernah aku pinjam buku lama cmtu..

___________________________________________________________________

sekarang da masuk study week.. korg tau x.. maknaner minggu depan aku da start final exam.. takotttttttttttttttttt..... ngeriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii... arghhhhhhhhhhhhhh tekanan.. hehe... sabor jer la ea..
aku pun da mula study.. eh yer ke?? haha... ye2oje.. :p study ea..

n minggu ni da seterusnyer.. tenet maybe da xder... terpaksa la memimjam broadband org.. xpon g library untk update blog... skrg ni pon tgh memmjam..tuan xder... xper la.. hehe

___________________________________________________________________

aku tgh design sesuatu utk projek kelas.. boring main adobe.. uwaaaaaaaa.....

2 comments:

Yaya yang comeL said...

Dah Agak daH... poYo tu pOn naK ciTe dpt 10/10... wekKKk

Khairulnizam said...

HAHAHAHA.... :p bukan selalu..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails