Sunday, February 22, 2009

Hari Minggu Kay..... (2)

hari ni ahad.. hehe..
22 febuari 2009..

bgun pagi basuh baju.. sesi kedua.. semalam da basuh separuh.. arini basuh lagi.. penat..
habis membasuh.. g dining, mkn kat sana...
balik dr mkn.. lepak jup. baca paper.. pastu ngemas umah ng budak2 umah.. penat woo...

selepas ngemas.. duk leks jer.. nk lelap da ni..
TETiBA...

bob meluru masuk.. adoi.. hidup aku bz semula.. xpun buat2 bz.. tolong bebudak ni buang virus.. autorun.inf

huh...memeningkan..

pastu dpt codi lak ckp zack nk dtg anta desktop.. berkubur harapan aku nk tido arini.. huhu.. last2 dpt tau leh online.. lagi la xnk tido.. ermmm...

tp yang penting mlm ni.. zack nk belanja gue makan.. aku sebenarnyer.. xksah sgt.. aku pun bukan wat papepun kat pc dia.. just tgk2 jer... aku ni bukan berkire pun..

sal gmbr kat KARANGKRAF... aku masih lagi tgh menyusun dan menunggu.. hhe.. sabor ea... (cm la ada org nk tgk.. :p)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails