Sunday, August 10, 2008

Rasa Hati

hari ni..(30 Julai 2008)..pagi aku cm kosong je..no gud morning anymore..no bucuk..no..anything zero..sunyi...
harini bangun awl..dengan azam baru kot??
benda da berlalu..so nk wat cmne..nk pujuk..ermm..
kite xle paksa org..aku ni..suka sgt biarkan sesuatu berlalu..
ada baik ada buruk kn??

pg2 g kelas FRANCE..nasib baik paham la ape yang dia ajar..hehe..kelas pukul 10 habis 12..
balik jalan ng man..borak2 kosong..
memandangkan da tghari..g la kedai ibu nk tapau..ambik kau..koyak rabak dompet aku..RM6.00!!MAHAL DOE!!
kuar je la duit..tu je kedai yang ada dan terdekat..nk g kandang malas..

pukul 2 lebih siap2 nk g PTAR..cari bahan..utk report punye..dan......resultnye..ting tong..ting tong..
KOSONG..aku pun blur ng ape yang aku blaja..so esok..PONTENG!!huhu.. xper lesen ada 3HARI..hehe
pastu g ar mkn kat kandang..budak tu ajak g mkn..lagipun duk dlm tempat beraircond ni membuatkan perutku laparrr....
lepak2 kat kandang..kdg2 terpikir gak..nape aku ng dia xmcm tu.. :-(
ahh...abaikan..mane2 jer teringat kan dia..masih sygkan dia lagi

td mesej dia..nk kan kepastian..
aku tau salah aku..tp xtau smpai mnta jd cmtu..
bulan 7 ni..mmg xelok utk aku..
dulu2 bulan 7 gak
ni kes y ke3 masa bulan 7..sedih kan??? malam ni tido...
xder nk mesej2 da ng dia..xtau nk ckp per..
aku menjadi KOSONG semula..mmg nmpak aku happy..tp dlm hati??

hari2 mendatang tetap sama..sorg2..lonely.......
dgr lagu sama hari2..
tgk video yang aku create..khas utk dia..just tgk dia..dan tgk..
pandang pon dr jauh..dia senyum..aku senyum..tp wat masa ni..xbertentang mata lagi..

tp kan...ptg jumaat tu.,senyuman dia tawar sgt..smpai sekarang aku masih teringat...
mau gak mengalir airmata ni..tp kena la control..hehe..bukan ego..tp agak2 la..
dan itulah perjalanan yang pertama dan terakhir bg aku ng dia..aku rasakan macam dia anta dan temankan aku pulang..pulang dengan kesedihan..sepanjang perjalan..termenung dan teringatkan senyuman dia tu..

Ya Allah..kau kuatkan lah semangat hamba mu ini..untuk menempuhi perjalanan hidup yang akan datang..
Ya Allah..kau bahagiakan lah dia..dia yang ku sayang..AMIN...

1 comment:

Nabilz said...

sedih baca blog K. u need sum hug

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails