Sunday, August 10, 2008

Kecewa....

Kau begitu sempurna
Di mataku kau begitu indah
Kau membuat diriku akan selalu memujamu

Di setiap langkahku ku kan
selalu memikirkan dirimu
Tak bisa ku bayangkan
Hidupku tanpa cintamu

Bridge:
Janganlah kau tinggalkan diriku
tak kan mampu menghadapi semua
Hanya bersamamu ku akan bisa

Coda:
Kau adalah darahku
Kau adalah jantungku
Kau adlah hidup ku lengkapi diriku oh sayang engkau begitu sempurna .. sempurna


Kau genggam tanganku saat diriku lemah dan terjatuhk au bisikkan dan hapus semua sesalku

Back to bridge

Reff:
Kau adalah darahku
Kau adalah jantungku
Kau adalah hidup ku lengkapi diriku oh sayang engkau begitu sempurna .. sempurna

Sayangku engkau begitu sempurna.. sempurna.. sempurna..


hurmm..cmbest je kan lagu ni..
tp..lagu ni xder makna da kat aku..
arini la ari paling xbest..terkedu jup..tp nk wat cmner kan..
da takdir..xder sape yang salah..

tertutup sudah pintu, pintu hatiku
yang pernah dibuka waktu, hanya untukmu
kini kau pergi dari hidupku
ku harus relakanmu walau aku tak mau

* berjuta warna pelangi di dalam hati
sejenak luluh bergeming menjauh pergi
tak ada lagi cahaya suci
semua nada beranjak, aku terdiam sepi

** dengarlah matahariku suara tangisanku
ku bersedih karna panah cinta menusuk jantungku
ucapkan matahariku puisi tentang hidupku
tentangku yang tak mampu melakukan waktu

repeat *

dengarkanlah kau matahariku

dengarlah matahariku suara tangisanku
ku bersedih karna panah cinta menusuk jantungku

repeat **

ni satu lagi lagu..lagu bermakna jup buat aku..

byk kenangan yang xdpt nk aku lupakan..
xtau la..boleh atau x aku aku hidup cm biasa pasni..
slalunye..mesti aku cam masuk air jup.huhu
korg kan..bila nk da bercouple..bek jgn terlalu menyintai seseorg..
kang merana..len la klo da confirm lg sebulan nk kawin..

aritu aku da mimpi..pergh upernye mimpi tu satu petanda x baik..
bahaya tol mimpi cmtu..

sedihh...

korg baca nasihat2 yang aku jumpa kat satu laman web ni..

APABILA KAMU BERKATA, "AKU CINTA PADAMU", MAKA TUNAIKANLAH

PABILA MENGATAKAN, "MAAF", TENUNGLAH MATANYA

PERCAYAILAH CINTA PANDANG PERTAMA..(aku cinta yang keberapa ntah..)

CINTAILAH SESEORANG DENGAN SEPENUH HATI DAN PENUH KASIH SAYANG. SUNGGUHPUN ANDA AKAN BERASA SEOLAH-OLAH DIRI ANDA TERSIKSA, TAPI PERCAYALAH ITULAH SATU-SATUNYA UNTUK MELENGKAPKAN KEHIDUPAN INI

JIKA BERLAKU PERSELISIHAN PENDAPAT, BERTENGKARLAH SECARA AMAN. USAHLAH MENYEBUT NAMA SESIAPA KETIKA BERTENGKAR.

ADA KETIKANYA ANDA PERLU BERSENDIRIAN..

ni disebabkan terlalu kecewa da macam2 aku ngarut..
sabor je la..
ape2 pun TERIMA KASIH sy ucapkan kepada yang berkenaan..

1 comment:

Anonymous said...

aku kan ade

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails