Sunday, August 10, 2008

Hidup ku

pagi2 lagi aku da xsihat...mata pun berat nk buka...
pukul 11 da kelas AI..adoiya...malasnyerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
da la sakit perut..aku pun mengambil keputusan drastik
"hatta, aku x g kelas...xsihat"
berjalan menuju kekatil...
lelap............tut..tut...
membe anta mesej..
''zam kelas cik rashid batal" ahaks!!
selamat aku...kedatangan aku bersih..hehe..
15minit kemudian..
tut..tut...
"nizam kelas cik zaidi ptg ni batal"
WAAAAAAAAA.....i'm happy..you know why??
bcoz..dlm pala aku..aku mmg nk ponteng arini kelas dia..sebab xsiap asgmnt..hehe
perasaan untuk ponteng tu terkena time pnsyarah da hal..huhu..CLEAN record aku..

pukul 5 td...da meeting..terlambat sudah aku..rushing gler..haha
smpai2 semua pandang aku..malu ler pulak..

meeting bermula..
perkara sama yang dibangkitkan..
tarikh..
dan cm xconfirm lg..
pening pala aku..huhu..xle bising2 nanti org marah..:p
aku baru nk tunjukkan design baju..
but..nmpaknye..masih xer dilaksanakan lagi..sebab
BYK MASALAHNYE......last2 diam seribu bahasa aku..
da la aku ni bermasalah..senyap je la..org pun perasan keadaan aku..slalu aku la sebok2..smpai naik bosan org..haha
tp arini...senyap..layan diri...
kesan dr masalah aku ler tu...ada yang perasan..tegurla aku..ada yang pandang pelik jer..hehe...

tp cm biasa la...abis meeting g la tmpt lepak aku..KANDANG..mkn dan mkan....
lepak2..ng elzo, hatta, man dan nur...borak2 sal dulu...smpai pukul tujuh.
oi..solat korang mane...hehe
ape la nk jd..

aku masih lg tercari2 jawapan dr dia..
ntah la...smpai bile dia nk seribu bahasa..aku terima ape je yang dia kata..
xpernah aku benci org..org benci aku adala..tp lantak la...biarlah org nk ngata atau kutk aku..aku tau aku ni cmne..

hari ni..da hari ketiga..hurmmm....sunyi sepi jer...
jd balik cm dulu2
menunggu smpai berjumpa...dan menanti jawapan..

1 comment:

Nabilz said...

hari ke 8 kau pasti ok

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails