Sunday, August 10, 2008

hurmm...kenape

sejak berpisah...
aku da xtau aper nk jd ng aku..
sunyi..
hurmm...kali ni aku rasa lain sgt..xtau nape..
aku syg dia..nk rapat ng dia lagi..
tp da xberpeluang da nk wat cmtu..peluang hanya dtg sekali..
mmg salah aku..tp yang aku bengang..ada pemberita..hurmm..
kenapa ada org nk dengki??
aku ni mmg suka berkawan..mybe aku lebih sesuai utk dibuat kawan..dr dibuat kekasih..
aku jeles tol tgk org bercinta..
jalan same2..
mkn same2..
borak2..
study sesame..
aku jgak y sorg2...bg yang xpernah bercinta..
diaorg akan ckp.."jiwang tol.." "aku rileks jer.."
korg lain doe..huhu

klo mak aku tau aku bercinta..mmg teruk aku..
tp da aku minat kat dia..nk wat cmne..
aku jatuh cinta ng dia pun..sbb perangai dia..
wlupon cm ganas..tp da yang lembutnye..
dia baik..
tp..bile..da xder dia kan..aku yang sunyi..
sejak aku putus..sejak dr tu..
aku xtegur dia..aku takot..segan..
pandang dia dr jauh..nk gak tya cmne keadaan dia skrg..
aku baru nk wat rancangan kuar mkn ng dia..mybe aku xjd laksanakan..
bukan xsuka..bile kite rasa bersalah..mmg cmtu la rasanya..
n satu lg..aku xkn dpt menerima klo dia ada org lain..mmg jodoh dia..
tp aku akan rasa nyesal sgt..
dulu aku rasa perasaan tu..mmg sakit sgt..
tu la..org swoh jaga gf elok3 wat hal..skrg..PADAN MUKA ko NIZAM!!
:-(

aku baru berangan nk pujuk dia semula..
biler fikir semula..biarlah..biarlah dia..
aku tgk dia da happy ng aper yang dia skrg..
ada member swoh pujuk..diaorg mybe tau perangai aku cmne..
aku ramai kwn..tp sorg jer y melekat..
skrg..semua da sama..KAWAN..
nothing special..

hurmm...
aku rindu kat senyuman dia..
mekasih kepada yang membuat aku menjadi cmni..
wlupon masalah tu mmg dtg dari salah aku..tp aku xmarahkan org yang aku cmni..
benci dia pon x..mulut org xleh nk tutup..
hanya org yang bleh menilai pergaulan kiter..
kiter nmpak benda tu xsalah..tp perasaan org xder saper yang tau..
nk tutup mulut org pun xleh..dia ada hak nk bercakap..

6ixth Sense - Tak Bisa Memilihmu

Telah jauh terpisah, diriku dan dirimu,
Dalam ruang dan waktu,
Sendiriku jalani sepiku, tanpa dirimu,
Resahku tanpa hadirmu,
Sungguh berat hatiku untuk merasakannya

Salahku mencintai dirinya saat jauhku terpisah
Darimu,Dan hadirnya menyentuh hatiku,
Untuk cintainya,
Hatiku pun inginkannya,
Hingga runtuh setiaku kepada dirimu

Kusakiti hatimu yang tulus mencintaiku….

C/O
Maaf ku tak bisa memilih dirimu
Karena kuterhanyut mencintai dia
Inilah salahku yang memberi ruang
Didalam hatiku tuk mencintainya…

(terhanyut jiwa ini,terjatuh dihatinya)

lagu ni cm kena jer ng aku...
aku baru perasan masa menaip blog ni..hehe

k la..aku da ngantok mengarang..
xtau la sape yang baca..
klo dia yang baca..
aku nk ucapkan..
HYE!!..harap awk sentiasa happy..
suka tgk awk happy..
sy susah xper...xder aper yang perlu dirisaukan..

bye2..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails