Wednesday, March 11, 2009

mari berjaga..

arini.. aku blaja aper maksud "blog".. hehe... cepat jer paham.. sebab aku ada blog.. so dpt la bygkan cmne keadaan blog tu.. tp ramai lak yang xdtg arini kelas.. ntah nape xdtg.. banjir depan umah kot?? hahhaa..

aku arini agak bz la katakan (tp sempat lagi type blog) aku da 2 asgmnt yang per lu disiapkan.. satu da siap.. da satu lagi.. COMCAT.. cm senang.. tp rumit.. hurm cmne tu.. mlm ni xtau tido pukul brapa.. hope sebelum pukul 2 aku da tido.. xlrat sok kelas pukul 9 pg..

esok sesudah pukul 9 mlm.. aku merderka.. hhee.. tp da lagi 4 kot asgmnt yang menanti.. huhu.. xper2 bleh wat.. yang esok ni.. per citer ntah.. penat........

1 comment:

rose emely said...

hahahaha...
cayok cayok
slamat membuat assignment!
den pun tak siap2 lagi buat assignment. weekend ni dah nak kene antor...huhuhu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails