Friday, February 06, 2009

lepas gak akhirnya..

smlman berjaga menyiapkan asgmnt yang hanya 5% markahnye..haha.... mabuk jup rasa diri.. mane x nye.. tido pun xsmpai sejam.. encik SUHERMAN SARI.. da terlentang atas katil.. balik kelas td. dlm kelas pun dia leh ter off jup sistem badan dia td. hahahaha lawak tol dia..

aku ni xtau la bile nk off.. mata mg da rabak ni.. tp lepak lu.. huhu..

td aku kena wat presentation.. adoi.. aku mmg benci ng presentation ni.. aku ni bukannyer reti nk speaking.. sikit2 leh la.. tp mmg kelam kabut dibuatnye.. hehe.. berpeluh td.. aku tau aku ni xterer cm diaorg.. tp tgk la.. aku cuba la perbaiki diri ni kan.. :p

adoi.. mata ku da sepet.. tolonggggggggggggggggggggggggggggzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZ..

1 comment:

mademoiselle azieshakespeare said...

same situation... berjaga buat assgnmanet yg mrkh x sbrapa, uhuhuhu
da td sampai tertdo ats kusi ;p

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails