Sunday, January 18, 2009

serba salah... patot ker??

arini aku g KL.. aku sebenarnye xsuka naik bus.. naik ktm pun.. pendek kata kenderaan awam yang org naik ramai.. huhu...

aku jadi serba salah bile nk kasi org tempat duduk.. klu aku bg.. aku yang letih berdiri.. pastu confirm pening pala.. klu xbg.. aku rasa bersalah yang amat sgt.. mmg xtenteram la katakan.. wat jahat katakan.. tp bukan jahat..

arini perjalanan dr puncak smpai ke lowyatt agak ok la.. dr puncak dpt tmpt duduk.. nk ke ktm dpt tempat duduk.. tp dlm keadaan yang xtenteram.. hehe.. dlm ktm berdiri.. jauh wooo... pastu naik monorail.. pergh.. kena menapak lak.. sebab da mamat terlekat selipar kat ekslator.. hahaa lawak jer,, dlm monorail berdiri.. pastu dlm monorail tu pikiran asyik piki nk mkn jer... laporrrr... hajat nk jumpa min.. lama xjumpa dia... tp segan.. lgpun dia baru habis kelas.. hehehe..

da smpai lowyat.. g terus kedai mkn.. lapor gile.. datuk fadzillah kamsah kata.. klo nk shopping kena mkn dulu.. sebab nanti xder mood nk shopping byk2.. heee.... ada la sikit kebenarannyer...
aku g lowyatt beli ram UNTUK ORG.. untuk diri sendiri.. pastu beli DVD Maker.. huhu.. habis dekat RM300 gak td.. tu pun td nk beli PENDRIVE 4GB... tp xya la.. sem depan.. xpun xya beli pon.. huhu..


ink printer ng dvd kosong pon aku da beli.. utk kegunaan sendiri.. huhu.. sebab nanti nk format laptop ni.. hehe.. rasa cm memandu kereta kat padang pasir da lembapnyer.. hehehe..

lepak dlm lowyatt tu agak lama la.. memborong barang runcit.. hahaha... xtau la kenapa aku suka g lowyatt tu.. duit bukan ada pun.. saje mengatal nk berjalan..

mgu depan raya cina kan?? CUTI....!!!! lalalaallalala

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails