Wednesday, January 21, 2009

Kesal??!

Kesal....

aku dlm seminggu ni.. rasa agak kurang senang ng persekitaran aku.. terutama dlm kelas.. xcm dulu2 lg.. tp abaikan la perkara tu..

perasaan aku sekarang ni.. aku teringin sgt nk bersama lagi ng dia... tp apakan daya.. angan2 aku jer tu.. angan2 yang sukar untuk dicapai.. aku rasa ada benda salah jer aku wat kat seseorg.. aku da lukakan hati dia skali lagi ker?? rasanyer ea kot.. tp entah la.. mybe perasaan aku.. dan dia tetap dia..

hurmm...

aku rindu sgt kat dia.. kdg2 rindu tu bertukar air mata.. huh..
aku nk jauhkan diri dari dia pun xleh.. sebab aku mmg perlukan dia..
apa yang istimewanyer dia? lesung pipit dia?? watak dan hati dia yang wat aku suka kat dia.. suka la sgt..

biler la aku dpt trima kenyataan...
aku takut.. yang aku mampu hanya berdoa.. dan berdoa..

nk cari lain?? huhu.. xmungkin kot.. aku akan tunggu dia smpai bile2.. insyallah..
tp klo dia da ada jodoh dia.. aku redha..
aku pun xharapkan dia tunggu aku..
cari yang lagi bagus dr aku.. yang berkerjaya.. cm org tu.. iklan jup... hehe

perjalanan hidup aku pon xtentu lagi..
tgh berusaha kearah yang sepatotnye dituju.. penat mengejar kesemuanyer tu...
harapan org tua agak membebankan aku...
btol ckp org.. duk kat U byk dugaan.. klo aku tau bercinta tu wat aku cmni..
mmg aku xcari gf.. KONONYER...

huh...

ntahpapentah aku ngarut ni...

da lagi masalah.. adik angkat aku ni.. sedih lak aku wat dia cmtu.. tp.. dia pon bukan paham ape aku nk n perasaan aku ni.. tau gelakkan org jer..
maybe dia nk hiburkan hati aku.. tp kdg2 xkena time la dia wat cmtu..
sekarang aku jrg sms dia.. aku tunggu dia jer sms aku.. biarlah.. aku dlm minggu ni mmg moody byk..
byk benda terjadi..

k la.. aku nk tido da..

sok da test FRANCE..

Au revoir (bye-bye) oa rervwar

Boone nuit (good nite)bon nwee

p/s: hargailah pasanagan anda selagi dia bersama..

2 comments:

rose emely said...

sedihnyer...
carilaa gf baru...or kalo bukan special pun...hanya kawan. kdg2 dlm keadaan tension ber'study' nih, org2 yg dkt di hati ni laaa yg wat kita kureng tension nak study.
kunun2nyer...pembakar smgt lew....

din-x said...

Bersabar bang, bersabar...
Bunga bukan sekuntum, babub bukan seekor...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails