Friday, January 09, 2009

PUNCAK di tahun 2009

hurmm...
permulaan sem ni agak kelam kabut gak la.. maklum la da sem 5.. tugas makin berat.. subjek pun leh tahan gak..

ramai da member2 aku tukar ke ELEKTIF.. aku tetap ng MINOR.. system... IS221.. ramai org ckp susah sebab da final la.. n mcm2 la..

bg aku la kan.. aku malas sgt nk dgr ckp org ni.. aku tau result aku xgempak mcm budak2 lain.. tp entah la.. aku suka cmtu.. biar kita rasa sendiri.. rezeki masing2..

masa part 4 dulu org ckp ISM susah gile.. aku tgk biasa jer..cuma aku malas studi jer..tu la masalah aku.. MALAS.. huhu.. pastu subjek DATABASE.. klu yang tu bleh la aku ckp agak sukar sikit.. teori n praktikal..praktikal lepas la.. teor aku lingkup.. hehe.. MALAS.. :p


sem ni aku subjek MARKETING SYSTEM ng MULTIMEDIA.. antara2 subjek tu.. aku suka multimedia lagi.. hehe.. marketing ni cm refresh balik jer n ditambah ng teori2 baru.. huhu.. agaknyer la.. tp klu rajin berusaha lepas la..


bagi subjek aku core n wajib utk aku ambik..agak MENAKUTKAN aku.. huhu.. library planning td.. lecturer tunjuk demo asgmnt.. dekat 300 MUKA SURAT!!!! rabak aku.. n budak2 lain..

byk la subjek yang wat aku cm rasa nk rebah ditepi kerusi..hahah...

sem ni aku rasa aku agak kelam kabut.. maklum la da part 5 ni.. tp xrasa cm senior pun.. same jer..huhu... dlm minggu ni.. aku agak relaks dr segi masa la.. byk masa terluang..

tp.... tunggu la 2 @ 3 minggu lagi.. haha... ngadap microsoft word je la kerja aku.. hehe...

sekarang sal CINTA lak. hehe.. solo jer.. xreti da nk mencari yang lain.. cukup la berkawan ng dia.. mane tau da jodoh lagi ng dia.. POSITIVE.. huhu.. tp dpt gak tgk dr pandangan dia.. aku ni xlebih dr KAWAN BAIK jer... aku pun paham.. xkan nk paksa2 lak..

ada member aku da kawin.. bertunang.. n bakal mengakhiri zaman bujangnye.. pesan aku.. jaga la pasangan masing2.. tuhan da ciptakan dia untuk korg.. so jaga baik2.. jgn jd cm aku.. mybe dia bukan untuk aku.. satu pengajaran untuk aku.. :p danmuka.. sekarang da sorg2.. SUNYI gile.. tp ada la membe2 mesej.. wat hilang kesunyian di hati.. chewah..

bye....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails