Tuesday, January 13, 2009

hari ni.. lalalalalala

hari ini agak heaven bg aku.. mane tak nyer.. satu kelas jer.. 3 jam punyer kelas dr pkul 9 sampai pukul 12.. pastu relaks..

aku sejak 3 hari lepas kepala asyik sakit jer.. xtau nape.. nk ke klinik agak berat.. aku xsuka klinik.. tp semalam agak kritikal kadar kesakitan aku.. meleleh gak air mata tahan sakit... xtau la sebab per.. hurmm.. mekaseh kat pah sebab ambik berat.. :-)

td kelas habis awal.. dlm kelas pun kepala pusing jer.. tp wat tahan jer.. balik rumah lepak jup.. pastu dpt mesej utk research.. g la aku bergerak ker fakulti semula.. aku xkenal sape lecturer tu.. adoi payah tol.. hehe..

arini aku tido jer.. nk lunch pon xlalu.. sebab pala sakit.. perut pun meragam.. pergh byk tol penyakit aku..

tp ptg td disebabkan lapar.. aku jemput pah.. jemput ng jalan kaki.. hhee.. ajak dia mkn kat kandang.. dia pon bosan sorg2 kat umah.. ikot jer la aku g makan..

aku mmg suka kuar ng pah.. sebab leh sakat dia puas2.. huhu.. seronok gak lak arini.. lepak2 ng dia pada waktu petang selepas hujan.. sejuk jer.. hehe..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails