Saturday, January 03, 2009

Pulang ke puncak...

tanggal 28 dec 2008 aku pulang ke Puncak Perdana dengan membawa byk brang.. hehe.. bukan membawa harapan tau.. just anta barang jer ari ahad aritu..

hari esoknye sabtu aku g semula puncak ng naik bus dr temerloh ke pekeliling di kl n naik monorail ke kl sentral pastu tunggu bus u80 yang penuh ng pendatang tanpa izin.. turun lak kat seksyen 2 tunggu bus ke puncak t605 huuu..penat woo.. nasib bek umah tingkat 2 jer..

dlm bus puncak kiter jumpa pah.. hehe... 1st jumpa dia sejak balik.. comel.. huhu... tp tu la.. dia xnk pandang belakang lama2..klo x dpt dia duk sebelah aku..

kelas aku bermula pada hari selasa.. tp biasa la 1st kelas.. lect xde.. huhu... dtg wat bodo jer la.. tgk org.. budak junior.. maklum la.. aku kan SENIOR. part 5 tu.. huhu..

aku xtau la aper lagi nk cakap.. nanti da masa aku type lagi.. huhu

2 comments:

CONTROL V said...

peh dah senior lu eh..
gila ah dasat..
hatta sehat?
hahahahha

deusXmachina said...

kecik sebenarnya merindui hatta
cuma xnak ngaku
erk888

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails