Monday, November 03, 2008

Examination..

sekarang musim exam.. aku da pun selamat menjawab paper first pada hari sabtu baru2 ni.. selamat wat masa tu la.. belum tau result lagi.. hehe.. harap2 ok..

org lain tgh sedap2 study.. aku gak yang garu kepala wat RM (research method).. isnin kena anta.. maybe aku anta selasa.. hehe... lantak la kena potong markah..

ermm.. aku da lagi 3 paper yang kena ditempuh.. dengan penuh kesabaran..

4/11/08 ISM... agak sukar..

12/11/08 france.. hurmm.. boleh ar lagi..

14/11/08 DATABASE.. 50/50.. tp aku rasa cm past jer.. maybe la.. klo xder rezeki nk wat cmner.. wat lagi database.. lagi power.. huhu

15@16@17.. aku balik kg.. CUTI!!!!!!!!!!!!!!!!!

blog aku pon maybe bercuti.. hehe.... klu rajin aku update..

xupdate pon bukan da org baca.. huhu..

ok ar nk smbung keje.. wat rm.. penat pala otak aku..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails