Friday, September 26, 2008

SELAMAT sudah

waaa....da nk habis sudah puasa...hari ini hari terakhir aku kat puncak..maklumla esok nk balik kg ng kawan aku.. MAL.. seronoknye..

byk gak kenangan bulan puasa ni.. da 2 kali aku berpuasa kat puncak ni.. masa part 2 n sekarang ni part 4 (waaa...part 4 da) hehe...

antara kenangan..berbuka kat rumah man, overnite ng membe, mkn roti ng sardin jer (korg mesti xcaye), sakit gg di bulan puasa, keracunan makanan, test lagi..tido lewat..wat research.. perghh byk tu...

ape2pun tu semua dugaan... aku happy jer.. bulan puasa ni.. merapatkan lagi hubungan aku ng dia.. biarpun kawan biasa.. ia amat bermakna buat aku.. biar la aku bertepuk sebelah tgn pun.. hati aku.. :p

sepanjang cuti ni.. aku xupdate blog aku.. nanti balik puncak baru update... gmbr2@raya'08 akan muncul..huhu..nantikan..

balik raya ni.. aku nk jumpa sepupu aku yang belajar kat puncak ni.. cmne ntah rupa dia..harap je sekampung.. tapi xpernah jumpa.... hehe...

ok smpai disini shaja...

aku nk mengucapkan



SELAMAT HARi RAYA AiDiLFiTRi...
MAAF ZAHiR BATiN


kepada semua kawan2 aku kat puncak..kat jerantut.. dan di mana sahaja anda berada..
terutama kepada si Dia.. terima kasih kerana masih sudi berkawan..
raya dtg ar umah..


No. 57, PAKR, Lorong Pedah 5, Taman Sri Pedah, 27150 Jerantut, Pahang Darul Makmur


klo nk dtg call dulu aku..mane la tau kot2 aku xder kat umah.sesia jer korg dtg..terutama man..jauh tu dr sarawak..huhu...leks jer..naik belon dtg umah aku..

SALAM LEBARAN kepada SEMUA!!

ASSALAMMUALAIKUM... PEACE no WAR

p/s : jgn main mercun..tp suka hati korg la..duit korg..wahaha..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails