Tuesday, September 23, 2008

aku, puasa, ronda-ronda dan ..........

Citer kali agak misteri sikit sebab ada ....... hehe. Takder la biasa jer. Sabtu (13 sept 2008) lepas, aku kuar ng pakcik KORDI dan MAN. Kuar g KL, pukul 12tghari.. nek keter kancil.. bukan T650 atau U80.. hehe.. nek kereta. Perjalanan aritu agak memenatkan dan rasa jauh sangat, sebab jalan jem, tp semangat puasa tu, gerak jer la.. nk ke lowyatt tu ntah brapa kali kitaorg tersangkut dalam kesesakan Kuala Lumpur.. kalau xsesak bukan KUALA LUMPUR namenye..hehe..

Smpai lowyatt dlm pukul 2ptg.. cari parking punye la susah.. abis semua tempat masuk.. penuh je.. dlm tu pun leh sesak ng kereta xpaham bahasa.. kitorag g lowyat teman pakcik kordi beli external hardisk, swicth (hub) pastu kipas tuk cpu dia. Aku just beli CD ng DVD kosong jer.. pastu dakwat printer.. maklumlah xberduit.. man g situ dia beli dua benda jer.. tp xigt lak ape.. ko beli per man??

Lama gak kitorang dlm lowyatt kot.. pastu kitorg gerak g bangi.. jalan2 cari tempat berbuka..tp xjumpa pun.. huuh.. sesat je nk g bangi.. masing2 xtau jalan nk kesana.. bagaikan semut di tgh jalan.. eh ada ke peribahasa tu?? Haha..

Kitorang berbuka kat kenny roggers.. makan ayam.. tp sebelum tu kitaorag mkn waffer je.. sebab restoran tu da penuh ng org. Kena reserved da.... kitoarg masuk dlm pukul 8 kot?? Sedap woo mkn ayam.. haha... pas makan g shopping lampu raya.. ( umah aku berdepan ng blok 5.. pandang atas nmpak poster maxis. Bwah tu rumah aku.. lalu ar malam2.. da lampu kelip2..huhu..) aku ng man je beli.. kemaruk nk raya katakan..

Lepas lepak kat Alamanda, Putrajaya.. g umah membe kordi.. lepak2 je. G kedai mamak.. tgk bla.. arsenal lawan blackburn.. 4-0..huuh.. eh yeke?? Xigt la.. kitorang bertolak balik dlm pukul 2.. smpai shah alam pukul 3.. terus kitorg on the way uptown.. mkn steamboat.. byk doe budak2 ni mkn2.. termasuk aku.. lapar.. haha…

Gerak ke puncak tgk pntu pagar bukak lagi.. tp malas la nk masuk.. so kitaorg bermalam jer kat parking luar kolej tu.. mmg best.. haha.. sejuk jer.. sedar2 da pukul 6.. tu pun g ronda2 lagi kat BJ.. cocok duit.. huhu.. kitaorg masuk kolej dlm pukul 6lebih rasanye.. dan terus sambung tido kat umah.. sedar2 pukul 2 ptg.. iskh2.. ape la nk jadi ng aku..

Mesti korg tertanya2 ape maksud ......... ?? haha... hanya yang terlibat dalam sesi ni jer tau.. yang penting kitaorg puasa tau!!

Bubbye..

p/s : xder gmbr ar.. sory... dan sory terlambat

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails