Tuesday, August 19, 2008

Permulaan dan penghabisan yang membawa seribu erti.....

salam..
panjang x tajuk aku..ahaha...mybe post nye akan lebih pjg dr tajuk tu..huhu...

Firstly, aku nk citer sal ari jumaat baru2 ni.. (150808)
hari tu adalah hari bermulanya cabaran baru yang bakal ditempuh oleh semua KAWAN-KAWAN aku dlm kelas B04ctt..
pas je kelas hari jumaat aku g siap ngemas pakaian2 aku..maklum la nk g Melaka..wat PR(public relation)... barang2 teknikal aku da siapkan mlm td da..byk doe brang2 aku...
hehe..ni baru separuh sebenarnye..yang lain2 esok kot aku bwk masuk..huhu..tp papepun..mmg serabut pala aku nk settingd barang untuk pr ni..Layar putih2, pa system2, healer2, lcd2, kamera2, ntah pe lagi..haha..
nk mengangkut benda2 ni semua pas jumaat..besar2 dan berat2..aku ng arm(tukang gempur)..cm nk mati mmikul benda ni..dah la bus jauh..kejam doe pakguard..xbg bus msok dlm..bodo jer..

bile da smpai ke Kampung Buku Ayer Keroh Melaka..da satu lagi azab..nk angkat benda ni semua g kt atas..jauhhhh...penattttt...aku ng arm redha je la..da keje kitaorg..disamping mengangkat display board utk pameran..itu lagi berat..da la besar..senget bahu aku..
da siap ngemas barang...kitorg kena angkat beg plak g tmpt camping...jam time tu da pukul brapa ntah aku x igt..ooo...lupa lak.pas kitorg angkat brang ke kg buku..eh jup..Kampung Buku tu library tau..ok smbung balik..Puan Hasnah merangkap Penasihat kami serta pensyarah kami bg subjek ini..telah membelanja kami makan!!!..SERANG!!!...aku LAPORR...haha
mkn kuew teaw jer..tp sedap la..hehe....
pastu bru kitaorg agkat beg g camping site..jauh toll...penat aku..da smapai tempat khemah..aku kena pasang khemah lak..layan jer pasang khemah..wlupun ada la beberapa masalah y diluar kawalan..hehe... pas khemah siap..g mandi..pastu siap2 nk wat ice breaking lak..ng bebudak kat situ..syahmi, yaya, ng lya yang urus..ok ar..x bsan..tp aku xjoin..just jd jurukamera je..hehe..

bersambung...lama lagi kot...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails