kan aritu aku ckp nk buat travelog..da siap draft, tp xle pos lg.. Susah skit nk pos pakai henset ni.nk taruk gmbr..wlupn da cgih henset ni,tp xle lawan laptop atau desktop.hahaha,
skrg aku kt kg.menghirup udara segar.
tp aku keje gak.ada je y tepon..
hampeh
Thursday, November 27, 2014
Assalamualaikum
Wednesday, November 26, 2014
Monday, November 24, 2014
Kepada yang berkenaan
kepada kawan2 aku,aku deactivated fb..bukan la sebb gaduh ng sape2..nanti aku activate blik fb tu.tp xtau bile..wat masa ni malas nk berfb..aku byk abis masa kt blog and instagram..
telegram n whatsapp tu aku ada.malas nk type je,tlog bc je
din ko jgn wt spekulasi mcm2..aku luku kang..
Saturday, October 25, 2014
Wednesday, October 30, 2013
Aku bukan penulis yang tegar
As u know..aku da xda pengikut setia y sudi bc blog aku ni.aku pn da jarang update.sbuk dgn kerja.kerja.kerja.
Motif aku tlis ni.saje je.haha.
Tuesday, March 19, 2013
Monday, March 18, 2013
Monday, March 04, 2013
mgu lepas..semalam..arini
Mgu lepas aku jmpa dia..sgt seronok..tp keseronokan tu xlama..smpai skrg rasa xbest...xtau la..aku sht kusut..kusut gile..
Klu ada duit..kerja..dah lama aku masuk meminang..tp kerja pon xtetap lg..nk bg mkn ape anak dara org..gilerrrrr..
Smlm...aku da makin kusut...
Arini.. :(
Bye...
Ada org baca lg tak??hehe
Monday, October 22, 2012
outing smlm
Semalam..ahad 20/10/2012.. Diadakan ssatu sessi bergambar bsama model..bukan la model ternama..cukup hanya utk mengisi masa lapang kitaorg diptg hari ahad..jmpa kwn2..borak2...
Model comey..hehe..sweet je.. :p
Bile aku join benda ni...hati aku xde la tpk sgt masalah yg sdg dihadapi..aku kna sibuk kan diri..ssupaya dpt melupakan seketika apa yg terjd.. :)
Tp..
Mlm td dia msj..
Huhu..aku suka..tp sedey.. Haha
Oh..nanti aku upload gmbr2 aku shoot..
Masih belajar,,hehe
Saturday, October 20, 2012
pagi yg grrrrr............
Aku dtg kerja ng happy..tetibe mood aku tercalar balar...dan bala....
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa......
Perlukah mengucapkan selamat tinggal??? :(
Damn...
Friday, October 19, 2012
cemburu membabi buta
Cemburu membabi buta bermaksud cemburu tanpa usul periksa terlebih dahulu.. Aku sendiri yg kasi maksud..hahahaha
Aku sekarang tgh cemburu..tp xmembabi buta..sbb aku da tau perkara sebenar dan sebetulnyer.. If aku cemburu gak.. Cm menyakitkan hati je..
Tp..
Bile aku buat sedikit analisis.. Semua ni berpunca dr aku...
Klu aku tau jd cmni..xde la aku bercinta dgn dia kan..lau pape tjd..
Malas da nk cari lain..
Penat
Bye
Monday, October 15, 2012
luahan hati
Smlm ahad.. 14 okt 2012 lebih kurang pukul 8mlm.. Dia da luahkan segala2nye..urm..aku xsalahkan dia dengan apa yg dia rasa..aku tau tu semua punca dr aku gak.. :(
Aku just bg dia ruang..ruang utk berfikir..
Aku da agak benda ni akan terjadi..
Xtau la nk citer pe lg..
Harap dipjgkan jodoh..
Sunday, October 14, 2012
Ahad
Tuesday, April 26, 2011
susah hati
Perghh...mmg sedih la mmikikannyer..org cantik..budi pekerti pon ok..
Tp disebabkan ada anasir2 luar..skrg dia da xcm dulu..dr luar masih sama..dlm tidak lagi..semua gara2 ada org minat kat dia..dan mgunakan cara yang salah..
Aku harap dia akan kembali seperti sediakala..seperti aku mula2 kenal dia..
kpada gadis2 yg membaca blog ni..jejaka pon.. Klu nk kan sesuatu buat lah cara baik..jgn guna cara kotor..x gentle beb..
Gadis2.. Jgn mudah nk share2 mkn ng org..wlupon membe gurl sendiri..atau bf sendiri..xkisah wlupon serapat mane..tok sah lah nk kongsi2 mkn..
Masuk ni da 3 org yg rapat ng aku kena..
Ingat tuh.. Yang penting agama tu kena kuat.. Aku pon tgh membaiki diri sendiri..kdg2 tumbang gak..heeee
Aku rasa kan..mane2 yg buat jahat tu..dia takut ar dgn kehebatan aku mengayat awek..HAHAHAHHAHAHAHA...
K ar.. Igt pesan sy.. DENGAR CAKAP MAK BAPAK, SELAMAT LAH HIDUP..
sayonara dr KAY
Friday, September 10, 2010
hari ini hari raya..
Tuesday, September 07, 2010
JERANTUT -> KL -> SHAH ALAM -> SERDANG -> CHERAS -> MELAKA -> TEMERLOH -> JERANTUT ... pheww
| antara gambar2 sekitar nek moto ng syahmi..huhu... |
da smapi telok mas g bazar ramadhan lagi..dekat ng rumah syahmi.. dia beli air KATIRA.. xpnah lah plak aku jumpa air tu kat jerantut.. hehe rare tol air tu.. sedap...
| kete ni yang bawak aku ronda2 |
5 Sept 2010
Sunday, August 29, 2010
menghitung hari..
Saturday, July 03, 2010
lama xjumpa..
smlm tgh lepak2 tgk customer.. ada membe lama msj nk jmpa..huhu..girang nyer hati.. dok borak2 ng dia smlm.. tp byk sgt gangguan. eala time aku tgh handle kedai tu sorg2.. mmg la bz skit. hehe..tp at least aku layan je la dia.. lama xjumpa.. eala keje kat ulu tembeling.. hehe.. nek bot lak tu.. cian dia.. haha... baru brapa tahun keje.. dah pakai kete.. aku bile lagi nk pakai kete?? uwaaaa.. keje pon xder lagi.. mampu beli rc car jer.. huhu... l
eh brazil kalah lah.. hahahaa..
Sunday, February 14, 2010
Saturday, January 16, 2010
Last day @Perpustakaan Al-Bukhari...
Bangun pagi.. gosok gg.. mandi.. solat.. bersiap untuk ke library.. melangkah dengan penuh semangat.. langkah yang penuh erti.. hehe.. tp.. sebenarnyer kepala kusut ng buku log.. :p
Pamphlet lagi.. tp abaikan dulu... bcoz i have work to do today until 5.oo p.m...
dtg library 7.48 am.. cm biasa punch card.. masuk ruang library.. adoi.. terus pala pening tgk rak buku abg hasmadi.. account punya buku...cmne la kitaorg dah xder nanti, dia nk susun buku ea..kena masuk pukul 7 pg ni.. hehehe... pergh.. mmg cm &^&*(&(* buku tu berseleraknyer.. nasib hari last.. so sabar je la..
hampir 8.15 am..bile la lini nk bg speech ni.. aku bg speech hari semalamnyer.. cm hampeh jer.. kecemasan melanda diri memandang muka TKP n lain2..kak nini pon.. :p lupakan sal aku.. lini memulakan speech di ruang IT.. sebab kitaorg da something nk kasi tunjuk.. just utk kenangan.. sbenarnyer nk wat pjg lagi.. tp confirm jd bosan.. gmbr byk.. so maaf la ea sebab da terkurang atau terlebih gmbr.. hehe.. habis jer lini bg speech.. slide gmbr di tayangkan untuk tontonan umum.. semua terhibur rasanyer.. eala.. benda last minute.. pukul 1.30 am baru siap wo..
selesai slide.. sessi penyampaian cenderamata dr kami utk library.. aku lak yang kena smpaikan tu.. dah la jenis gabra..lagi suruh aku.. selepas kitaorg memberikan hadiah.. turn kitaorg lak terima hadiah.. hehe..dr penceramah terbaik.. student terbaik n sijil penghargaan.. tp sebelum tu.. aku menerima cenderamata yang semalam aku xdpt sebab sibuk kat tingkat atas.. chewahh... eaker sibuk?? :p
dah cenderamata.. pemenang untuk SESI BERCERAMAH TERBAIK jatuh kepada..jeng2.. SITI KHAIRIAH.. mmg patot pon dia menang.. mmg suka membebel pon.. hahaha.. then untuk PELAJAR PRAKTIKAL TERBAIK jatuh kepada.. :p SAUDARA MOHD KHAIRULNIZAM BIN BORHAN..eh??? bukan tuan punyer blog ker.. :p
disini.. sy nk ucapkan mekaseh kepada semua staf yang banyak memberi tunjuk ajar kepada sy.. dr first day smpai last day.. semua best! harap2 pamphlet tu digunapakai.. hehe... klu nk create satu lagi.. email jer sy.. huhu.. blanja kat cafe ok la.. :p disamping tu.. sy nk minta maaf gak klu da salah silap.. terutama time sy ngajar abg2 staf yang nk gunakan adobe.. terutama abg sahrin.. ape yang sy ajar tu.. yang sy tau jer... len2 kena explore.. hehe...
dah abis sesi memberi hadiah..Puan Ita bg speech sikit utk kitaorg n staff.. sedih lak rasa.. pastu da abis.. mkn time.. org belanja.. Mekasih Puan.. nanti sy dtg belanja lagi ea.. klu sy dpt kerja... sy blanja puan.. satu library sy belanja.. angan2 mat jenin.. :p
da abis mkn.. sambung wat pamphlet.. eh.. sebelum tu bergambar sakan dulu.. abis semua tempat redah... haha...gmbr2 terakhir katakan..
suasana berjalan seperti biasa..menyiapkan kerja2 yang patut..aku duk unit UJPD.. pergi library punyer website nk tau per dia UJPD..hehe.. sebelum balik rehat..kena jumpa puan nita.. dia da nk ckp sikit ng kitaorg.. eh..byk gak dia ckp.. tp tu semua nasihat.. seronok je dgr..
kuar bilik puan nita nmpak KFC.. ada org blanja upernyer.. hehe.. tp mkn pas jumaat..
lepas jumaat masa makin suntuk.. pamphlet dlm kerja2 akhir.. dah siap tepat pukul 5.. byk dah pengubahsuaian dilakukan bagi menepati citarasa..
time gelabah bermula.. time tu la sibuk nk copy gmbr.. nk tu la.. nk ni la.. hadoi.. pening jer pala... barang xkemas lagi.. aku kena balik petang ni gak.. sebab nk siapkan video RISDA.. pasni tobat dah xnk wat video.. penat..
smpai umah.. bukak laptop..terus wat kerja.. smpai sekarang.. tepat pukul 1.00 pg.. hurm.. xtido la nmpak gayanyer..
p/s: gmbr nanti upload.. hehe.... sape baca ni.. mesti ngumpat.. confirm punyer..