Tuesday, July 05, 2011

mari membasuh baju....


xder tajuk lain da ker?? ahahhah

waktu aku dok asrama...dok kolej dulu.. pakai tgn jer basuh baju nih... nk g dobi malas...wlupon dobi bawah umah jer..time dok kolej dulu lah... utk menjimatkan duit dan membazirkan tenaga..disamping dpt bersenam... aku lebih rela membasuh guna tgn n berus.. dr aku kecik mak aku da ajar basuh baju sendiri... start dr kasut skolah la kan.. tp pelik. adik aku sekarang semua swoh mak aku yang basuhkan..hampeh jer.. aku kdg2 jer.. bile dah smpai tahap kemalasan yang tertinggi.. hehe

citer sal basuh baju neh... sebab dah xder topik lain..
arini kedai kopi puteh tutup.. so dok umah pon xtau nk wat per... so basuh la baju mane yang tertinggal... suar.. pergh..mmg byk lah.. baju terpaksa pakai mesin.. hehe... lain2 guna tgn.. mau nk tercabut lengan..sebab dah lama xbasuh guna tgn dlm kuantiti yg byk.. untung org da bibik..swoh bibik jer basuh. huhu...

k lah.. citer aku ni xder hujung pangkal... tibai jer...

p/s: korg cari sabun cap buruh.. sabun tu aku dah pakai dr aku dok asrama..terima kasih kepada cikgu seni aku..kerana dia lah..aku kenal sabun cap buruh neh... sabun neh xder campur ape2.. buih byk..kaler kuning.. nanti aku upload gmbr...hhehehe.. confirm xjumpa kat supermarket or hypermarket..apatah lagi online shopping... hahahaha

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails