Friday, September 10, 2010

hari ini hari raya..

hari ini hari jumaat
tarikh hari ini 10 hb9 2010
hari ini 1 syawal
so..
HARI INI HARI RAYA!!

hehe...

arini pas subuh trus iron baju melayu.. baju melayu lama jer.. jimat kos.. tahun depan baru baju raya baru.. hehe..
pas iron tido dulu.. cuaca sejuk jer.. sebab hujan malam td..
sebelum g sembahyang raya.. bfast dulu.. nasi lemak.. lama dah xmkn nasi lemak.. hehe
aku ng abah g sembahyang raya kat masjid jerantut feri.. ramai gak org.. pergi pukul 8.30pg.. balik 10.00pg..
balik jer dr mesjid balik umah dulu..
sesi bermaaf2an..dpt duit raya.. hehe... bile la turn aku nk bg duit raya lak.. huhu...
pas tu.. gerak g ke tanah perkuburan tanah rom.. kt tmpt aku gak..xsmpai 10 minit pon drive..
tp kitaorg smpai jer..sanak sedara dah siap.. hampeh jer.. nk cepat jer diaorg.. huhu... tp mmg cmtu.. masjid jerantut feri ni lambat sgt abis nyer..
balik dari g kubur.. ke umah atok lah.. ngajing kamera baru.. hahaha... cuaca cantik jer.. adik aku lah jadi model.. aku photographer.. leh bilang jer brapa keping gmbr aku.. malu bergambar katakan.. lalalala
duk umah atok kumpul duit raya lah..ape igt dah besar cmni xdpt duit raya ker?? i'm still bujang k?? haha
xder per sgt wat kat umah atok..selain makan dan makan... hahah...
dok umah atok xlama..sebab arini kan ari jumaat.. so kena bersiap g jumaat lak
balik dr jumaat.. layan LAGENDA BUDAK SETAN.. adeh.. xtau lagi bagi korg.. bg aku cite tu best.. hehe... sebab LISA SURIHANI.. comel lah.. ahaks.. tp yang xsyok.. nape mesti dia tukar muka..then mati.. haha... aku xbaca novel dia.. so xtau.. esok layan movie ROBIN HOOD lak.. donlod dr tenet jer..
ptg dlm pukul 6.. g beraya umah sedara mak.. borak2 jer... mkn kuih.. balik...
sementara nk tunggu maghrib.. sesi bergambar lak.. huhu.. ape guna kamera mahal2 dok simpan jer.. ambik gmbr la kejenyer.. nanti da masa aku upload la gmbr nyer k??

mlm.. AKU LAPAR...adeh... mak xmasak.. huhu... aku makan nasi impit jer..dekat 5 bungkus.. tu pon rasa lapar lagi..nk nasi....huhuhu....

k ar.. nanti da masa aku story lagi..

bubye

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails