Thursday, February 18, 2010

al-kisahnyer


haaa... ha ni la kasut aku yang kena curik pg td.. tp aku xambik lagi sbb aku nk tgk per budak tu nk wat.. pergh.. mmg arini panas aku... dah la cuaca panas.. panas ng kecurian kasut aku tu.. berapi aku tgk budak tu..kecik jer aku tgk dia.. lupa la nk ambik muka budak tu...

first time gi gegar umah org.. nasib xbawak parang jer td.. hehe. tp syok gak sound org ni upernyer..

bagero punyer budak curik kasut aku.. curi dlm umah aku lak tu,. kecik2 da pandai mencuri.. umur baru 17thun.. da besar nanti xtau la jd per.. perompak berjaya agaknyer kerjaya dia...

4 comments:

simfonikehidupan said...

Ko tak pegi suntut tulang keting dia ke Zam. Biar dia rasa nikmat dunia sket. HAHAHAHA

GhOsToNe said...

sabo2!
nnnti kite goreng pencuri tue!

Khairulnizam said...

budget nk bukak buah dah...tp dia xserang...huhu

deus X machina said...

meh cni aku tazkirah die sket kay
silap2 lepas ni terus ambik STAM nak g mesir

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails