Wednesday, December 23, 2009

Menang besar...

seperti yang korg dah baca kat atas ni.. Bulan Kualiti.. mcm2 la aktiviti diadakan... 5's, explorace dan lain2.. hehe..

sepanjang aku duk praktikal kat situ.. so aku kena la terlibat sama..dlm 5's je la.. dgr ceramah.. seronok gak rasanyer.. dah rasa cm staf kat situ jer.. TKP kitorang.. puan Rosnita Ja'afar. berhrap sgt library menang.. aku dgr cite dr staf2 situ.. tiap2 tahun library mesti naik.. n rupanyer btol.. hari ni.. hari kemuncak bulan kualiti.. sesi penyampaian anugerah dan hadiah kepada yang menang.. bahagian Perpustakaan.. MENANG BESOR wo.. sikit2 naik pentas.. aku yang dlm tu pon naik bangga.. asyik perpustakaan jer naik.. tak tempat pertama.. tempat kedua or ketiga.. mesti ada lah.. bg kategori non-academic.. Juara keseluruhan dpt kat library.. aku pon xigt dah.. kat bawah ni sebahagian piala yang dimenangi.. lupa..kaunter pon kitaorg menang.. hehe.. 5's menang.. mcm dowh. . tersenyum jer arini TKP kitaorg.. semua la tersenyum cerita psal menang.. huhu.. kat bawah ni sebahagian la piala.. yang besar aku xjumpa kat mane.. hehe.. sijil2 byk gak.. duit pon..







dah seronok2 dpt hadiah.. aku balik jer masuk library... nah ambik ko.. kerusi baru smpai.. hadiah gak la tu dikirenye.. ni antara gmbr2 yang sempat aku ambik...

esok kena wat lagi... kena kemas bahagian atas.. bawak turun krusi lama.. pergh..berat gile krusi tu.. adeh... nape la xde lift.. hurmm......

4 comments:

Yaya Johorean said...

Moral nya --> Cuba belajar hidup susah... msti kerusi yg berat pn jd ringan.

Khairulnizam said...

eleh, hehe

Rosnita said...

Kesimpulannya,buat praktikal betul-betul, keje betul-betul , insyaallah Allah akan kasi betul-betul ganjarannya..terima kasih kepada semua staf saya dan semua student praktikal yang sangat membantu..

Khairulnizam said...

err...mekasih puan..cmne leh jumpa blog ini...adoi...malunyer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails