Monday, October 19, 2009

Salam Takziah

Semalam18/10/2009 dlm pukul 11.30mlm, rumah aku dikejutkan ng berita pemergian ayah kepada kawan serumah kami LOS GUERREROS atau Hairuldin Ismail ng name timangan Din Cute.. Agak sedih dan terkejut gak kami serumah.. baru ptg tu dia melawat ayahnyer di hospital..xsangka Allah lebih awal menjemputnya.. din da xle nk kawal emosi dia..eala..pemergian org tersayang..sape yang xsedih..aku pon sedih.. kitorang ramai2 menenangkan dia.. ish.. rasa nk nangis lagi...
menambahkan kesedihan aku.. ble teringat perbualan aku ng din cute dulu..baru lagi..dlm mgu lepas rasanyer... dia ada kata.. dia nk beli rumah utk parents dia duk nanti bile da bekerja. tp hajatnye tu maybe xkesampaian.. apa2 pon ko masih ada mak n famili ko yang lain..serta kawan2 ko.. harap ko tabah menghadapi dugaan ini.. aku minta maaf xdpt ziarah ko di kg pandan.. aku ada hal yang perlu diselesaikan di Puncak Perdana ni..

Al-Fatihah..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails