Wednesday, July 15, 2009

Minggu ke2 di Puncak Perdana

Assalammualaikum w.b.t

pejam celik aku da 2 minggu lebih kat Puncak ni.. menjalani kehidupan as a student yang berdedikasi.. hehehe... dlm 2,3 minggu ni biasa lah.. sibuk nk tukar jadual, beli barang umah, barang sendiri, upgrade pape yang patut kat laptop kesayangan ni.. hehe.. bab tu duit habis.. xkisah lah.. hujung2 sem baru nyesal..

untuk semester terakhir ni, insyaallah.. kelas aku agak free lagi lapang tp agak susah sgt..hehe.. kelas2 aku :
Isnin 6-9 mlm
Selasa CUTI
Rabu 6-9 mlm
Khamis CUTI
Jumaat.. haa.. hari ni la hari baik sekali.. start 8pg habis 8mlm.. da 3 kelas semuanyer.. huhu..

klu berlaku perubahan nextweek kelas aku.. aku bercuti ari Sel, Rab n Kha.. huhu...bleh balik kg dah tu.. huhu... best.. tp ada budak xnk.. hurmm..

abis bab kelas..
sekarang bab duit PTPTN.. huhu..
baru masuk minggu lepas.. bayar yuran study dlm 500.. duit umah 420.. tunggang terbalik.. ada la lagi balance untuk aku.. harap2 cukup ng ditampung lagi duit print.. maklum la nk masuk bulan puasa ni.. kurang sikit kot berbelanja.. hehe.

sekarang bab barangan peribadi ni..
babun tol sape mencuri barang2 umah aku.. dr hanger smpai stokin pon nk kebas.. bahalul xbertempat tol... aku rugi dlm 200 gak la.. termasuk iron aku.. tp da beli baru.. mesti mak aku bising punyer..

untuk sem ni.. xder teman istimewa eak.. cm sem lepas.. kwn bek je kot ada tp kire istimewa gak la.. tp still kawan.. huhu.. :p
aku hadiahkan dia buku.. xpernah2 kasi org buku.. sekarang aku suka lepak kt MPH.. hahaha...

per lagi nk mengarut.. aku ada BROADBAND.. huhu...jgn jeles..

1 comment:

LoStGuErReRos... said...

Aku tak percaye ko takde teman istemewa sem ni... Your fired!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails