Thursday, May 21, 2009

Pertapaan yang membosankan..

Harini (Khamis 21-05-2009), genap 11 hari aku tinggal di kolej Puncak Perdana yang indah ini. Orang lain syok bercuti sem.. aku ng beberapa 'ungka' hehe... duk kat puncak menjalani kursus 3P.. minggu ni da start kursus Project Management (PM).. boring but excited.. camne tu?? hahaha..... layan je.. main ng matematik..

lagi seminggu lebih tamat la kursus ni.. dan aku leh menyambung cuti sem hanya selama sebulan lagi tinggal... budak2 yang XAMBIK 3P duk rumah sedap2 tanpa menambahkan ilmu pengetahuan yang kitaorg dpt masa 3P ni.. untung gak ambik 3P ni.. byk benda baru aku belajar.. org bg peluang kite ambik.. dan peluang tu kite guna ng sebaiknyer.. ITIL aku da pas 95%.. tgk bukan susah pun.. tunggu PM lak.. yang ni..aku kurang sikit... dpt sijil kedatangan pon da ok kot?? tp better la dpt sijil PM tu skali.. sekurang2nye dpt membuktikan aku dpt menguruskan projek berskala kecil.. HAHAHAHAHA....

sepanjang duk kat Puncak Perdana yang agak lengang ni.. kehidupan agak statik..
  • pagi bgun pukul 7.00pg.. tu baru celik mata tau..
  • pukul 7.45-8.00 baru golek2 atas katil..
  • 8.00-8.30 siap2 g kelas..
  • 9.00-12.00 blaja..
  • 12.00-2.00 (kdg2 1.00-2.00 -senang citer...xtentu masa rehat..)
  • 2.00-5.00 blaja balik.. ada discussion group..
  • 5.00-7.00 balik dr kelas.. g kandang.. xpun terus kerumah.. lepak2.. borak2.. xpun tido.. huhu.... main PES09... tp slalu kalah.. co-d pakai jin main.. hahaha....
  • 7.00-12.00 mandi,kandang,lepak kat meja batu,ngumpat.....duk umah.tgk movie,wat TINTA, borak2,tgk co-d ckp sorg2 depan pc(kan aku da ckp dia pakai jin..sikit lagi nk gile) hahaha...
dan...macam tu la hari2 aku... huhu... tp sabtu n ahad.. tak tentu.. byk relaks jer.. bc magazine.. beli magazine.. tp igt minggu ni nk g Pasar Minggu.. nk beli baju Cap Ayam.. tgk Cap Ayam jer baju aku..

erm.... xder per da nk citer.. nanti.. kalau pape aku update lagi.. agak suram blog ni sejak akhir2 ni.. dah la mmg suram.. hahaahaha.... lantak la.. blog aku..

ooo...sepanjang kat Puncak Perdana ni.. aku agak sunyi.. dr segi hati dan perasaan.. hahaha.. (ko diam DIN BLACK..aku tau ko tgh gelak..)

k lah.. bubye....

p/s: i miss u.. so much..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails