Monday, March 16, 2009

bad dayz.. ermm happy ending

harini.. hari agak sedih bg aku.. apa yang aku wat xmenjadi seperti yang diangankan.. sedih sgt.. tak pernah rasa bersalah cmtu.. MAAF.. smpai sekarang masih dihantui dengan perkara tu.. hurmm.. :-( aku tido lewat kerana itu.. tp.. lain lak jdnyer.. bgun awal dengan harapan yang tinggi.. tetiba.. runtuh begitu sahaja.. tekanan gile.. tewas aku.. ermm.. smbung tido kerana xtahan ng semua tu.. sedar2 pukul 2 tghari.. ermm kelas pukul 4.. lemah kaki nk pergi.. malu..
dlm kelas.. senyap jer.. aku xbrani nk berkata2..
tp dlm kelas arini.. aku agak happy.. 2 kali name aku naik.. MALMARC.. hurmm.. itu jer la yang dapat mengembirakan aku.. harap pasni.. aku akan pk byk kali sebelum melakukan sesuatu..
KESAL giler.................

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails