Thursday, February 05, 2009

Mengintai langit.. ada aper kat langit??

lagu ni untuk seseorang yang aku kenal dan pernah aku cintai..
thanks.. kerana awk pernah mencintai saya... cuma sy yang xmenghargainyer..
MAAF
pape pun kiter kawan kan?? lagu ni untuk awk..

Setiap hariku tulis,

Yang ku telah jatuh cinta,

Tapi ku rasa bersalah,

Tidak ku nyatakan padamu...


Adakah engkau merasa,

Apa yang sedang ku rasa,

Terpanah tancap asmara,

Harapnya kau dah terima...


Maafkan aku kerna menyintamu,

Maaf jika ku tak padan denganmu,

Tapi ku berjanji kau juita hati.

Akan ku jaga hingga akhir nanti...


Maafkan aku terus memujamu,

Maaf aku yang terlanjur merindu,

Di dalam hujan renyai,

Aku mengintai langit,

Mengharap engkau akan setuju,

Menyintai aku...


Bernyanyi dan bisikkanlah sayang,

Bait kata dalam jiwa,

Tak tahan rasanya menanggung kasmara,

Dan tak dapatku lelapkan mata...

Mengkhayalkanmu bermimpikanmu,

Sepanjang malamku...


Maafkan aku kerna menyintamu,

Maaf jika ku tak padan denganmu,

Tapi ku berjanji kau juita hati.

Akan ku jaga hingga akhir nanti...


Maafkan aku terus memujamu,

Maaf aku yang terlanjur merindu,

Di dalam hujan renyai,

Aku mengintai langit,

Mengharap engkau akan setuju,

Menyintai aku...


UuUuUu...Aku...


fahami la lirik ni.. :-)
cuma aku xpaham.. kenapa dia mengintai langit?? huhuu...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails