Wednesday, February 11, 2009

Aku EGO ker??

ermm.. manusia ni kadang2 xnk ngaku kesalahan dia.. termasuk la aku kan?? aku sekarang rasa bersalah jer kat seseorang.. tp smpai arini rasa ego xnk memaafkan dan minta maaf kat org tu rasa cm berat sgt..

aku rasa salah dia.. tp bile di piki balik.. nape aku nk marah dia?? maybe time tu aku tgh moody.. terlepas la kemarahan kat dia.. ermm... arini.. pandang muka di pun cm acuh tak acuh jer.. dia pun maybe da bosan ng perangai aku ni.. tp ntah la..

aku cuma xsuka dia ggu hal peribadi aku.. tp.. peribadi ker benda tu?? hurmm.. smpai sekarang aku pk kan hal tu.. sedih gak hati ni.. tp saje wat keras hati..

aku ego ker?? heee

1 comment:

LoStGuErReRos... said...

skali ko cakap kat aku sape yang kate ko ego??? biar aku tempeleng usus die lak...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails