Thursday, November 06, 2008

Tinggal Kenangan..



aper ni?? korg mesti tertanya2..

masa aku part2 dlm hujung tahun lepas aku masuk Seni Silat Cekak Malaysia.. sebab nk memenuhkan jam kredit.. first masuk mmg nk tamat kan sampai abis.. tp tu la kata org kan.. kiter kena ikhlas nk belajar silat ni baru la dpt ilmu yang di ajar..

aku ni masuk just untuk ko-kurikulum jer.. tp bile da lama2 jd minat.. tp disebabkan aku part4 ni bz sikit.. wlupun cm xbz.. aku terpaksa la tangguh dulu @ maybe berhenti.. membe2 aku semua da tamat.. aku ng beberapa lagi org manusia je x tamat lagi.. mmg skit lagi ktorg nk tamat.. tp tu ar.. SERU xsmpai..

papepun MEKASIH kepada saudara HAIRULDIN.. dia ar yang ajak aku masuk silat ni.. sekurang2nye.. aku da la sikit seni mempertahan kan diri.. best wo silat ni.. klu korg nk tau ng lebih lanjut g ar kat page ni.. http://www.silatcekak.org/

tp jgn konfius lak.. cekak malaysia ng cekak ustaz hanafi lain tau.. aku xle la nk citer lebih2.. benda ni sensitive..

p/s: best silat cekak malaysia...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails