Monday, October 13, 2008

Kepenatan....

Semalam ahad.. semua org tau hari untuk merehatkan diri bersama2 famili.. hehe.. tp aku kat kolej so yang ada rakan2 aje.. huhu..

aku bangkit@bangun seawal jam 7 pg.. semata2 untuk membasuh baju aku yang dikira2 dlm .... brapa ntah... penat wo membasuh.. aku org susah xmampu nk beli kad dobi.. huhu... cedihnyee..

da siap membasuh g sidai baju la kan.. memandangkan semalam ada program raya d'puncak.. so meriah la gak dengan pencemaran bunyi.. hangin jer aku.. da siap menyidai baju aku pun bersiap nk g ker library.. untuk online.. aku igt la yang terawal... uper ada lagi awl.. da penuh pon tempat nk online.. nasib la satu kekosongan lagi.. mmg ditakdirkan tmpt tu utk aku.. huhu..

dpt la online semalam mencari bahan untuk Research Method aku.. sambil2 tu berjalan2 aku di dalam ruang maya yang terbentang luas.. aku online pon xlama.. dari pkul 9 sampai 11pg je.. sebab bile ramai sgt org..line jd slow gile.. aku pon tekanan.. kluar la aku dr library ng hati yang pilu.. ahaks..

agak bosan gak aritu.. dengan bunyi yang kurang menyenangkan dan kekusutan dengan asgmnt.. huh!! ni la budak U.. adoii. trima je la ng hati terbuka.. hanya yang kuat akan berjaya.. cewahhh...

balik smlm aku xtau la aku wat ape.. tido jer yang aku igt.. hehe.. pas maghrib g ambik asgmnt ditemani MAN n ELZO.. WAN mane??? study.. huhu.. dia pon tgh kusut ng PR dia.. dikesempatan ini sy wakil AMIR a.k.a LAWENG (budak umah aku) menjemput korg dtg ke PTAR PUNCAK PERDANA.. diaorg da wat exhibition.. hehe.. xsempat nk upload flyers.. esok diaorg wat (selasa) kechik dtg kechik..

ya... mlm yang dinantikan telah muncul bersengkang mata smpai pukul 4 pg semata nk meng'alter' asgmnt.. penat gile.. tu pun baru siap pukul 5.30 ptg td(hari ni-isnin).. mata bengkak je.. huhu.. aku ng man yang berjaga... da biasa kot kitaorg berjaga.. man mmg suka bab2 berjaga ni.. haha.. btl x man?? :p

..........................................................................................................................................................................

pg td aku tersedar pukul 7 pg lagi.. tp disebabkan ngantok punye pasal.. aku pon sambung tido sampai ar pukul 9:45pg.. bgun terus g mandi ni.. basuh muka.. gosok gg.. aku tgk muka aku kat cermin.. terkejut aku.. HENSEM gile.. hahahaha... puji diri sendiri je.. leks.. aku tgk muka aku da nk berjambang.. baru seminggu bercukur da mcm banduan.. tp hensem ag tau.. huhu.. da siap shave muka.. aku mandi.. sejukkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk.......

siap mandi bersiap sedia menyambung membuat asgmnt.. xtau ape yang aku edit. tgn da jari jemari pantas menaip dan klik tetikus aku yang montok lagi comel ni.. tp malangnye telinga dia da patah sebab slalu main COUNTER-STRIKE..

argghhh...kelas AI lak pukul 2.. ngantok gile kelas tu.. tp arini ok ar sikit.. boleh control lagi kelopak mata aku ni.. balik kelas je terus mesin ATM cocok duit.. pastu g kandang beli kertas A4.. sebab nk print esemen... kat kandang aku jumpa budak yang hilang kat puncak tempoh hari.. MAL.. mal ko g mane hah!!!

tp malangnye... DAKWAT PRINTER AKU TERSUMBAT LAGI... perghh.. dah la aku ni nk cepat..time tu la ko nk tersumbat ink.. pander tol..sem depan mmg printer baru aku beli.. td aku print kat umah NABIL jer.. tu pun xbayar lagi..

'man cepat man' kelas da nk start ni.. dgn tergopoh gapahnye kitaorg bersiap... man terus g kandang binding esemen. aku masuk kelas ng muka yang agak kepenatan.. masuk jer puan hayati.. dia pon berkata..

"memandangkan ramai rakan2 kamu tiada di dalam kelas.. so kite wat presentation mgu depan"

adoiyai.. lega bercampur kerugian.. hehe.. lega sebab boleh repair lagi esemen.. rugi sebab abis duit printer.. hehe

kelas dia arini agak fun la.. dia ni byk bercerita.. aku suka sgt... xla ngatuk.. mcm2 dia citer.. dari sal system computer sampai ar masalah dunia.. huhu.. banyak tol makan garam lecuterer aku sorg ni..

pas kelas dia ku g mkn kat kandang.. adoi.. ramai lak org.. dah la aku man ng elzo g makn kat kedai FEAR FACTOR.. pergh mmg risiko.. dan terbukti.. lambat gile order aku smpai.. nasib baik tak mati kebulur aku kat situ.. hehe..

on the way balik ke rumah.. lalu PTAR tgk persiapan membe2 aku nk wat PR sok.. korang rasa la AZABnye membuat Public Relation.. penat kan?? tekanan kan?? penuh dgn kesuraman.. wahhahaha.... tp masa PR je.. pastu ok da..

per agi nk mengarut ni... xder da kot??

ermm.... bye2..

p/s: nk wat asgmnt ni.. hehe.. kononnye.. (man da hafal bahasa perancis?? aku blom)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails