Tuesday, October 21, 2008

Kelegaan yang melegakan... wat masa ni..

Hari ini.. hari Isnin.. semua org tau kan.. brapa aribulan?? pandai.. 20 hb.. arini aku dan rakan-rakan.. iaitu Elzo, Man dan Wan telah menamatkan satu asgmnt separa MEGA.. haha.. Asgmnt ISM.. asgmnt yang agak memeningkan kepala..

Presentation cm biasa.. Elzo menjadi tumpuan.. dia pandai speaking leh ar.. aku gak yang xreti.. huhu.. thank ELZO.. tercengang Puan Hayati.. huhu... leks puan.. Elzo mmg mcm tu.. terEXCITED... tercengang budak group lain.. nmpak jer kecik Elzo tu.. tp pergh.. ternganga gak klu dia jd presenter.. aku pun xleh challenge dia.. aku dr part one samapi ar le ni.. same jer.. tergagap2.. gemuruh.. HAHA...

Asgmnt amat melegakan aku bile da siap.. NIZAM ko ada lagi asgmnt xsiap.. RM.. argh.... pastu DATABASE.. owh itu.. ok jer.. pastu AI.. agak pening tu.. tumpuan selepas ni adalah kepada ketiga2 subjek tu.. ambik ko.. tangguh ag kerje.. PERHATIAN : Budak U mmg cmni.. Jgn nk kelentong klo x jd cmni..

Aper lagi ea.. haaa.... kelas AI airini.. adoi leh pensyarah lupa kelas.. hehe... maklum la da hujung2 ni.. mmg cmtu.. aku lak langsung lupa kat mane jalan nk g fakulti.. HAHAHA.... gurau jer..

Ermmm... arini sehari suntuk xjumpa dia.. RINDUUUU..

1 comment:

xluwiex said...

ape laa susoh sangat belajor kat U nih...kacang jer...nok dgn xnok jer...yer dok?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails