Saturday, October 11, 2008

arini da tenet?? (bukan tajuk utama)

arini ari sabtu..pelik lak da tenet..hehe

minggu ni agak koyak lak gak (ayat che tet) hehe... penat bercampur sedih..
sedih sebab da kes kawan makan kawan.. klo xpuas hati meh ar slow talk.. kite da lama kenal wei..
aku kenal ko.. ko xkenal2 lagi aku.. hampeh tol... tp aku xambik pusing sgt benda ni.. lantak la...
AKU TETAP AKU.. ahaks.. klo berubah pon sebab ko pon berubah.. syal laa (ayat spread)

hurmm.. pagi td aku g library.. mencari bahan2 tok asgmnt.. igt nk online tp penuh lak org.. sabor jer la.. baik aku mencari buku da gak faedah nye.. dapat la dlm 5 buah buku.. so dah kena ng isi.. aku pnjam la.. besar dan tebal2 lak tu bukunye.. da penuh meja aku ng buku.. nk tgk?? tgk gmbr berikut..
penat wo.. jup ag nk baca ar buku2 tu.. cari maklumat yang berkaitan.. huhu...

hurmm...aku sekarang risau ng subjek RM..hehe nmpak je muka xbermasalah.. tp byk gile masalah.. masalah peribadi lagi.. tp jgn cmpurkan peribadi ng study.. itu sebelum tido baru piki.. hehe.. pk punye pk.. last2 terlelap.. haha...

tghari td igt nk online kat bk.. tp xder lain.. kt bilik pensyarah pun xder.. ape la.. teruk tol.. ntah ape diaorg rancang smpai tutup server.. tp nasib baik malm ni da tenet..

pagi esok igt nk g library.. study ng wat asgmnt ISM.. ISM.. ermm....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails