Monday, September 01, 2008

Selamat Datang Bulan Ramadhan..

waaa... pejam celik da masuk pun bulan puasa..huhu..

Bleh ke aku save budget untuk bulan puasa ni??hehe.. duit kecemasan pun xbyak lagi dalam tabung tu.. :p

ape2pun aku bersyukur kehadrat ilahi kerana di beri lagi nyawa untuk beribadat di bulan ramadahan ni.. dan diberi peluang lagi untuk berpuasa..

dikesempatan ini saya ingin mengucapkan SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN kepada kawan-kawan saya yang berada di PUNCAK PERDANA dan semua yang mengenali diri ini(ayat radio) haha... xlupa juga untuk si dia.. Fifah.. puasa rajin2 ye.. ehehe...

kepada kawan-kawanku yang badannye agak berisi..hehe.. ni la masanye untuk korg berdiet.. tp aku ras makin naik.. selera korg biler berbuka macam org xmkn setahun..hahaha...

salam..

1 comment:

Anonymous said...

woit2 tu macam ayat tu tuju ke koi jer...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails