Thursday, September 04, 2008

Gua mau story

peace!!
huhu..

mari baca ini cerita..

Hari ini hari khamis..semalam hari rabu..dan kelmarin hari selasa..
HUrmm... hidup tetap diteruskan.. puasa pun mesti diteruskan tp jgn jd cm member aku.. hari pertama puasa pun xtau..haha... jgn marah kepada yang berkenaan.. name membe aku awis (bukan nama sebenar).. hehe... tgal kat mentakab (bukan tempat tinggal sebenar)... korg baca je la blog dia kat link aku create kat sebelah ni bahagian bawah..huuu...

semalam da perjumpaan ng pengetua.. ngatoknye la.. dah la aku nk study utk test arini..test RM..cari sendiri maksud RM ea anak2.. tp test arini dgn bangganye leh menjawab. tp blom tentu btol..hehe... tunggu dan lihat sahaja...

arini aku x gi kelas..sebab sakit perut..dua kali da ponteng.. hurmm.... kwn aku mesej.. dia ckp FIFAH comel sgt arini.. hurmm dia mmg comel.. :p tp arini ak xnmpak pun dia.. kemane yea?? da hal nk jumpa dia..

pada waktu sekarang ni... aku mendengar dua org rakan aku 'berbincang' mengenai RM.. huhu... aku da swoh wat semalam xnk..da arini kecoh2.. sabaq ar. masa abg kecoh utk wat asgmnt ni xlame lagi.. haru biru la aku.. disamping mendengar perbincangan diaorg.. aku melayan perasaan aku (tanpa merokok, merokok membahayakan kesihatan) sambil wat copy dvd.. terima kasih kepada saudara SYAHMI sudi membeli DVD-R kat lowyatt tempoh hari..hutang da bayar ar.. huhu..

sejak aku keseorangan ni kan.. byk gak benda berubah.. kdg2 aku xperasan pun.. aku jd makin malas nk g ke kelas.. bahaya ni.. takut lak aku... kesihatan macam turun naik.. chewahh... selalu berjaga malam.. membuatkan tekanan darah rendah.. bol ar ckp ko zol(name sebenar saudara AWIS) aku makin parah..huhu.. boring2..

ni sal terawih.. sensitif ni.. time puasa ramai nk g surau wat terawih.. time xpuasa.. payah nk tgk org ramai. pelik kan?? aku ni pun bukan pandai sgt agama..asas2 tu tau la.. masih belajar katakan.. tp tu la.. biar jd diri sendiri.. perkara da lama diperkatakan.. mmg da jd lumrah time bulan ramadhan.. tu la nikmat serta hikmah bulan ramadhan.. mengajak umatnya ke surau.. aku harap pasni surau tu akan sentiasa penuh..

per lagi ye.haa.. pasal membeli makanan ni.. mahal doe.. huhu.. bankrap aku.. igt bulan puasa nk save.. tp same je ng bulan xpuasa.. aku risau tabung aku tu jd mangsa di bulan ramadhan jer.. duit tu aku nk beli camera cm dlm banner aku.. hehe.. sekarang ada la dlm 100..wahaha. byk lagi tu nk kena kumpul...

arini.. aku bengang ng mamat sorg ni.. jgn risau.. bukan dikalangan kawan-kawan ku.. aku mmg tension ng dia.. tgk muka dia pun xsuka.. mau je aku luku2 pala dia.. nasib bek dia x duk sebelah aku.. dia duk selang sorg dr aku.. so aku per lagi.. blah la.. wlupun dia xtau aku bengang ng dia.. tp biar la.. peduli ape aku.. bile la dia nk hilang dari pandangan aku ni..

ape lagi aku nk membebel... hurmm...

aku rindu kat dia.. rindu sgt.. nape la aku suka wat hal..
tp aku ikhlas..mungkin btol ckp org tu.. aku xreti jaga hati dia..

salam....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails