Friday, August 29, 2008

Meeting lagi??

Salam perpaduan..ahaks..

Arini aku nk citer sal...HANTU.. hu hu...(kejap jer)xder pape lah..td pas kelas Research Method (kelas aku 1jam lebih je..pastu xder pun kena reject asgmnt...hahahaha) aku g exhibition see the unseen kat PTAR..ok la..sambutan org ramai pun menggalakkan..cm kitaorg punyer PR aritu.. :p btol x kawan2?? Pameran yang mmg ramai org datang..sebab org melayu ni da mmg slalu disogokkan ng hantu2 ni..dr kecik lagi.. benda tu xle percaya sgt..dan jgn percaya sgt..tp benda tu mmg ada disekeliling kite ni.. ntah2 kat blakang korg pun ada.. baik check tgk.. (mesti korg pandang belakang) wuhuhu... aku kat tgh2 lah.. sebab ada la pengalaman ng benda2 ni..lgpun arwah atok aku pon ada cite benda2 ni.. mak aku pun.. cuma xpernah jumpa lagi.. merasa pernah dah.. tp harap2 jgn la.. aritu da kena usik aku da demam.. wahaha.. maybe demam sebab kena hujan.. :p

nyesal lak tak ambik gmbr kat program td..hehe.. tp mmg best la..dekat 2 jam aku jd penunggu dlm tu..boring jer tunggu budak kelas se lagi abis..jgn marah arr.. sambil menunggu tu aku belek2 la cincin yang kat luar tu..ada budak2 sini jual..RM5 jer..tp aku dpt free.. MEKASIH ye.. gmbr cincin dibawah ni..



dlm tu dpt ar borak2 ng dia.. lama da tak borak2 ng dia.. igt nk ajak g makan.. tp dia puasa lak.. so jalan2 je la ng dia.. lepaskan rindu yang org xtau.. untuk si dia.. SELAMAT BERBUKA PUASA.. aku pun igt nk lepak kandang.. tp kad matrik xder.. huhu.. tertinggal.. tp klo dia x puasa td aku kuar gak la.. biar kena saman.. janji aku dpt kuar ng dia.. so balik la seseorg.. g kdai beli air soya.. dan balik kerumah.. sunyi jer rumah..semua tido.. aku gak terkontang kanting.. dgr lagu kat laptop lagi best..

Malam menjelma..

"Nizam mlm ni da meeting pengagihan barang"..Adoi.. malas nyer aku nk gi... meeting pukul 9mlm..aku baru berangan nk siapkan report PR..chewahh.. kononnye..hehe..aku gerak dr umah pukul 8:55mlm.. bergerak ke fakulti dengan semangat ingat da ada budak la menunggu.. selain hatta yang memang awal.. sampai tempat yang dijanjikan.. aku ng hatta je!! huuu...mesti korg rasa bengang.. arm n yang lain2 mmg da ada kat situ wat asgmnt case study PR.. berjanggut gak la aku menunggu diaorg..wlupun aku da ada janggut.. rasa janggut aku pjg 1mm td..huhu.. nk marah membe2..paham2 je la kan.. mesti ramai xpuas hati aku ckp benda ni.. da byk kali meeting.. same jer.. sepanjang meeting berjalan.. xder meeting kot?? just nk kasi sijil2 jer.. sal sijil ea.. hurmm... aritu ada la aku dengar2 story..org xpuas hati sal sijil..semua xnk sijil urusetia.. sebab URUSETIA..cm xbestkan bunyinye.. tp nk wat cmne sijil fesi xcukup nk bg semua org disebabkan sedikit masalah teknikal.. aku xkesah pun sal sjil mane aku dpt.. sebab aku xtau pon aku diprovidekan sijil..hehe.. aku igt budak2 yang join aktiviti jer yang dapat.. so aku xambil la port.. SORRY.. malas nk sibuk2 hal org.. wahahaha.. back to the story.. cmni.. td masa nk bg sijil ramai lak nk SIJIL YANG HIDUP SEGAN MATI XMAU TU..SIJIL URUSETIA.. xpaham tol aku.. aku igt aku dpt la sijil urusetia tu.. last2 aku mengambil keputusan,, HATTA SIJIL LEBIH KASI JER AKU.. dapat la aku SIJIL MAHAL..wahahahaha... sijil FESILITATOR (btul ker aku eja???)...ataupun sijil ni sorang dapat dua kot??

da abis sal sijil.. skrg sal memusnahkan hamper..huhu.. makan time.. tp aku xmakn pon.. ntah la.. xder selera.. aku kurang bab2 mkn jajan ni.. kurang ar mkn.. mkn gak tp xla byk.. smbil2 melayan bebudak ni aku kaco budak MAL yg takot belon.. wat cute jer muka kena kacau ng aku..haha.. sory mal...takot gile dia ng belon..MAL TAKOT BELON..ye ye.. :D jgn marah ye MEI-MEI..hehe

per lagi ye nk citer..aku sejak akhir2 ni.. bdn aku sakit2 ar.. pala pon pening jer.. slalu ngadap laptop kot?? mata aku pon da bertambah teruk.. efek sakit tu x?? huhu.. ubat2.. nk ubat.. :p (ayat simpati) hahaha...




PEACE..NO WAR.. MARI MENANAM BUNGA!! haha

1 comment:

Anonymous said...

paroh da aok ni koi tengok...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails